Студентський науковий гурток Науковий керівник гуртка – Чорний Володимир Сергійович, кандидат медичних наук, доцент кафедри травматології та ортопедії (+380442880126) Науковий гурток працює на кафедрі упродовж багатьох років. Тут зацікавлені студенти мають змогу розширити свої уявлення про наукові та практичні напрямки сучасної ортопедо-травматологічної науки. На кафедрі травматології та ортопедії НМУ роботою студентського наукового гуртка опікується завідувач кафедри, професор Бур’янов Олександр Анатолійович та науковий керівник гуртка . Сьогодення кафедри визначається продовженням наукового пошуку та розширенням програми викладання травматології та ортопедії, розробкою та впровадженням нових методик лікування, активним проведенням практичних занять, що направлено на розвиток клінічного мислення і оволодіння практичними навичками студентами та молодими спеціалістами. Робота у гуртку координує талановиту молодь у виборі подальшого напрямку практичної та наукової діяльності. Студенти гуртківці регулярно беруть участь у наукових конференціях, працюють у СНТ НМУ імені О.О. Богомольця. Щомісяця відбуваються практичні засідання, доєднатись до яких мають змогу всі студенти. Специфіка занять спрямована на можливість поєднань теоретичної та практичної частин травматології. Робота студентського наукового гуртка кафедри травматології та ортопедії Загальна інформація
Контактні дані
<b>Науковий керівник</b>
ПІБ; Чорний Володимир Сергійович
Науковий ступінь;кандидат медичних наук, лікар ортопед-травматолог вищої категорії
Посада;доцент кафедри травматології та ортопедії імені О.О. Богомольця
Моб. тел.;+380962555244
Електронна адреса; kaftraum@ukr.net
<b>Староста</b>
ПІБ; Гончар Катерина Вадимівна
Курс, група, факультету; V курс, медичний факультет №2, група 8208
Моб. тел.; +380687295633
проф. Бур’янов О.А., доцент Чорний В.С., к.м.н. Костюк А.Н., старший лаборант Базаров М.О. та студенти в лабораторії біомедичної інженерії на занятті гуртка кафедри
доцент Чорний В.С. та студенти на занятті гуртка кафедри травматології та ортопедії під час обговорення теоретичних питань